

Vistula to najwyższa jakość produktów, współczesne wzornictwo i unikatowość.
Wyróżnia ją świeże spojrzenie na modę męską i dopracowanie najdrobniejszych detali, a niepowtarzalne kolekcje marki umiejętnie łączą tradycyjne krawiectwo, światowe trendy i klasykę.
Flagowym produktem marki są eleganckie garnitury uszyte z tkanin pochodzących od renomowanych europejskch dostawców między innymi: Marzotto, Guabello, Tallia di Delfino, czy Lanificio Zignone.
Kolekcje Vistuli to nie tylko wysokiej klasy garnitury, ale także szeroka gama marynarek zarówno tych klasycznych, jak i tych z nutą awangardy, świetnie skrojone spodnie, nowoczesne w kroju dzianiny, eleganckie oraz casualowe płaszcze i kurtki, szeroka oferta wysokiej jakości dodatków.
System franczyzowy oparty jest na zasadzie towaru powierzonego.
Spółka Vistula Group ponosi ciężar ciągłego monitorowania rynku mody, kreowania kolekcji zgodnej z najnowszymi trendami i potrzebami rynku i dostarczania produktów bezpośrednio do franczyzobiorcy.
Taka procedura gwarantuje optymalne zatowarowanie salonu w najbardziej atrakcyjne sprzedażowo produkty.
Wsparcie dla Franczyzobiorcy:
* dzielenie się doświadczeniem biznesowym na każdym etapie inwestycji
* pomoc w poszukiwaniu odpowiedniego lokalu
* projekt aranżacji wnętrza punktu handlowego zgodnie z polityką i standardami przyjętymi dla danej marki
* optymalizacja zatowarowania
* logistyka i dobór najatrakcyjniejszych produktów z najnowszych kolekcji
* pomoc z zakresu sprzedaży, visual merchandisingu,marketingu
* szkolenia dla pracowników
Przewidywana suma inwestycji:
* max 2,9 tys. zł/m2 - kwota od stanu otwieranego lokalu - gotowość do zawarcia umowy najmu lokalu użytkowego o metrażu ok. 90-130 m2
* Franczyzobiorca ponosi wszelkie koszty związane z uruchomieniem lokalu oraz koszty związane z bieżącym funkcjonowaniem salonu Vistula
* w zamian za owocną współpracę partnerowi oferujemy prowizję od sprzedaży rzędu 30%
Podstawowe wymagania sieci:
* gotowość do zawarcia umowy najmu lokalu użytkowego o metrażu ok. 90-130 m2
* doświadczenie na rynku fashion